.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرداخت سود سهام عدالت فرهنگيان

مديرکل تعاون و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش از پرداخت سود سهام عدالت برخي فرهنگيان در هفته آينده خبر داد.

به گزارش واحدمرکزي خبر ، قطب الديني در نشستي خبري گفت: براساس وعده مسئولان سازمان خصوصي سازي، سود سهام عدالت شاغلان و بازنشسته هاي فرهنگي که سندهاي خود را تحويل گرفته اند هفته آينده پرداخت مي شود.

وي از پرداخت تدريجي يارانه وام مسکن فرهنگيان خبر داد و افزود: با پيگيري ها از مبلغ کسري يارانه وام مسکن فرهنگيان حدود 12 ميليارد تومان به استان ها ابلاغ اعتبار شده است که به طور مساوي ميان اعضا عرضه خواهد شد.

قطب الديني درباره مسکن فرهنگيان نيز گفت: به استثناي واحدهاي مسکوني در حال ساخت براي فرهنگيان در قالب طرح مسکن مهر نود تا 95 هزار واحد مسکوني ديگر در دست ساخت داريم که عمليات ساخت آن از دو تا نود درصد پيشرفت فيزيکي داشته است.

مديرکل تعاون و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش ابراز اميدواري کرد: اين نود و پنج هزار واحد مسکوني تا پايان سال 89 به بهره برداري برسد.

وي گفت: براي تسريع در ساخت و واگذاري اين واحدهاي مسکوني به زودي تفاهم نامه اي ميان وزير آموزش و پرورش و رييس کل بانک مرکزي امضا خواهد شد که براساس آن به بخشي از اين نود و پنج هزار واحد ساختماني وام تعلق مي گيرد.

قطب الديني افزود: اکنون حدود 170 هزار نفر از فرهنگيان در طرح مسکن مهر نام نويسي کرده اند و قرار است کميته ويژه اي با عضويت وزارتخانه هاي مسکن و شهرسازي و تعاون تشکيل دهيم تا در زمينه ساخت و ساز و تحويل اين واحدهاي مسکوني به فرهنگيان نيز تسريع شود.

وي اضافه کرد: بر اساس طرح ديگري درصدد هماهنگي با وزارت مسکن و شهرسازي هستيم تا باقيمانده فرهنگيان فاقد مسکن بتوانند در طرح مسکن مهر نام نويسي کنند.

قطب الديني از آغاز عمليات اجرايي يک طرح مسکوني چهارصد واحدي براي فرهنگيان در منطقه يافت آباد در صبح امروز خبر داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.